Diéta alapjai. Ez a diéta nagyon zsír!


Ekkora már megszerezted a megfelelő súlyt, és könnyen elbízhatod magad. Ugyanis hiába fogytál eddig, valamiért korábban híztál életmód, mozgáshiány, étkezési kultúra, stb. A konszolidációs szakasz az, ami segít átvezetni a hagyományos táplálkozáshoz, anélkül, hogy a korábbi kilók visszajöjjenek. Fokozatosságra szorít és állandósítja az elért eredményeket. Ha nem tartod be, nem csak az a probléma, hogy visszajönnek a kilók, hanem az is, hogy a közeli jövőben a Dukan támadási szakaszára való visszaállás sem lenne hatásos.

Vagyis hiába kecsegteted magad azzal, hogy ha visszajön, legfeljebb újrakezded a diétát.

diéta alapjai

A tested ki van éhezve a szénhidrátra és zsírra, ha ezeket korlátozás nélkül viszed be, minden grammot felhasznál belőle, sokkal intenzívebben, mintha soha nem is diétáztál volna. A konszolidációs szakasz hosszú, de megéri és természetesen jóval engedékenyebb, mint az előző kettő. A harmadik szakasz 10 napszor leadott kiló időtartamig tart. Diéta alapjai ha én leadok 16 kg-ot összesen, a konszolidációs szakasz napig fog diéta alapjai, tehát egy kicsit több mint 5 hónapig.

A konszolidációs szakaszt két részre kell osztani. A teljes konszolidációs szakasz alatt a következő élelmiszereket eheted: 1, Az összes protein a támadó szakaszból, plusz hetente egyszer-kétszer sovány bárány, roston sült sovány sertéshús tehát nem tarja!

Sőt ha nagyon muszáj megkenheted egy kis zsírcsökkentett vajjal, de csak nagyon vékonyan.

diéta alapjai

Egy adag egy darabot jelent, diéta alapjai. Leginkább az almát ajánlja, a bogyósokat, amelynek nagyon alacsony a kalóriatartalma, vagy diéta alapjai dinnyéket, amiben sok víz van és kevés kalória, utána grapefruit, és a sor végén állnak a körték, barackok, mangó, mert ezeknek jóval magasabb a gyümölcscukor tartalmuk.

Nagyon fontos, hogy betartsuk a napi egy adagot! Ez lehet tészta, couscous, bulgur vagy polenta, lencse, száraz babok, csicseriborsó, sárgaborsó, rizs vagy krumpli.

  • A Dukan diéta alapjai (a hivatalos)
  • Könnyű gyors fogyókúra
  • Lisztmentes diéta

Vigyázat ez mind vagy, vagy és ebben a prioritási sorrendben. Vagyis inkább tésztát egyél, mint krumplit, inkább lencsét, mint rizst.

  1. A diéta alapjai, avagy hogyan fest egy diétás étrend?
  2. Az egészséges diéta alapjai Szerző: Hypertonia — Dr.
  3. A diétás étkezés alapjai étrenddel
  4. Fogyási titkok
  5. Diéta gyógyszer
  6. A ketogén étkezés alapjai - Ez a diéta nagyon zsír! | Gastroyal Magazin
  7. Hatályos:
  8. Az egészséges diéta alapjai

Dukan a csütörtököt ajánlja, szerintem jó ötlet, mert hétfőn az ember nyűgös péntek-szombat-vasárnap mindig vannak családi-baráti összejövetelek. Végül is mindegy melyik napot választod, de fontos, hogy minden héten ugyanaz a nap legyen és kompromisszum nélkül betartsd! Úgy értem valóban azt, amit akarsz, jutalom étkezés. Ráadásul Dukan nem egy fogásról beszél, hanem egy háromfogásos étkezésről.

diéta alapjai

Tehát lehet pl. Mesés nem?

A diéta alapjai - Így lesz sikeres a fogyókúrád

A következő kikötések vannak. Semmiből nem vehetsz kétszer! A második részben, a 2 jutalom étkezés nem lehet ugyanaznap vagy egymást követő napokon!! Ha ezt nem tartod be, kockára teszel mindent, amit eddig elértél!

Fontos mértéket tartani, tehát ne zabáld ájulásig magad és ne rúgj be, mert minden kezdődhet fogyás. Élvezd az ízeket, de mértékkel! További instrukciók. Nagyon fontos a napi min. Ne engedd el magad, mert visszaüt.

A diéta alapjai

Alapvetően hat nap egy héten bármit ehetsz és ihatsz, de érdemes a Konszolidációs szakasz által megengedett élelmiszerekre alapozni. Ez ellentmondásnak tűnik, de szerintem nem az. Sajnos idetartoznak az ebédszállítók is a diétásak nagy része is! Van ismerősöm, aki McD Érdekes lenne egy olyan reklám, ahol ezt megmutatják, friss saláta, közepén egy nagy tepertős pogácsa: Tehát megint nem arról van szó, hogy ezeket soha, de tudd, hogy ha mindig ezt, vagy csak ezt, vissza fogsz hízni.

A diétás étkezés alapjai étrenddel

Szóval gondolom tiszta, miről beszélek. Bármilyen régi, megszokott kedvenc kajádat lehet enni, csak ne minden nap, minden étkezéskor. Aki idáig eljutott, már tudja, hogy zsírmentesen készítve is 8 kg fogyas húst sütni szerintem egy evőkanál olaj is elég egy pörkölthöz, nem kell, hogy tocsogjonhogy nem kell diéta alapjai alapjai fehér kenyeret enni, finom a teljes kiőrlésű is, hogy a köret lehet többféle zöldség is.

Tehát igaz, hogy valóban bármit ehetsz, bárhogy elkészítve, de szerintem illetve, én ezt tervezem ez azt jelenti, hogy nem minden étkezésre eszem akármit, hanem csak bizonyos étkezésekkor, a többi étkezéskor attól még ugyanúgy ehetek zöldséget, gyümölcsöt, húst és teljes kiőrlésű kenyeret is.

Részemről szeretném, hogy a családom is hasonló módon egyen, mert tudom, hogy az ovis lányom milyen szemetet kap napközben pl. Mondjuk ez eddig is működött. Tehát, ahogy írtam, fogok enni libamájat fehér kenyérrel és somlóit, és körömpörköltet is, ha épp hiányzik, csak akkor más étkezésekkor kompenzálom.

Diéta alapjai a negyedik szakaszhoz: Marad a protein csütörtök, de szigorúbb lesz. Mivel ez az egyetlen nap, ahol korlátoz most már, ez az egy nap hivatott vigyázni az eredményekre illetve az általános belátás egyéb napokon.

Ezért a negyedik szakaszban a protein napon csak a Támadó szakasz legsoványabb húsait engedélyezi, bélszín, hátszín, szárnyasok bőr és zsír nélkül de sem kacsa, sem liba nem lehetcsak sovány halak, tengeri kütyük semmi lazac, szardínia, tonhal, stb, csak fehér húsú halaktojást lehet, de keveset, inkább fehérjét, a tejtermékeket hagyd ki és 1.

Ez szigorúnak tűnhet, de csak egy nap a héten, a többire már nincs korlátozás. Nagyon fontos a kötelező séta, ne használj liftet vagy mozgólépcsőt és annyi testmozgás plusz, amit lehet. Fontos nézni, hogy hogy alakul a súlyod, ha mégis kezd elszállni, vigyél be még egy protein napot, vagy több mozgást, de mostanra, ha nem esel túlzásokba, ez nem kéne, hogy előforduljon!

Hát ennyi! Csak biztatásként, eddig diéta alapjai millió francia fogyott le úgy, hogy legalább 2 éve tartani is tudja, tehát úgy néz ki, működik!

Ha nem akarsz újra jojózni és szenvedni, szerintem megéri. A cikket beküldte: csacsikis.