Fit etrend. Testsúlycsökkentő étrend


További cikkeink a témában

Javasolt a napi többszöri, szöri étkezés, tehát óránként érdemes enned. A gyakori étkezéssel szinten tudod tartani a vércukorszintedet, megelőzve ezáltal a hirtelen rád törő farkaséhségetingerlékenységet, esetleg szédülést, rosszullétet.

Nem beszélve arról, hogy ha koplalsz, csak az anyagcserédet és az emésztésedet lassítod le, amitől szó szerint megijed a szervezeted és hosszú távon raktározni kezd, vagyis nem fogyni, hanem hízni fogsz.

Ha kisebb adagokat eszel, naponta többször, a gyomrod sem terheled meg. A tudatos étkezést mindenki nagyon bonyolultnak gondolja, de íme a bizonyíték ennek ellenkezőjére!

fit etrend

Étkezésenként ételvariációból, menüötletből válogathatsz. Bárhogy kombinálod őket, ugyanúgy kalóriát eszel meg!

fit etrend

Sőt, az sem baj, ha nem eszel minden nap mást, főzz előre több napra! Ezt a fajta étrend-tervezést mozaik étrendnek hívjuk: úgy pakolgatod az ételeket, ahogy neked jól esik!

Jól hangzik, nem? Tervezésre fel! A mintaétrend változatos, tartalmaz minden, a szervezet számára szükséges tápanyagot, vitamint, ásványi anyagot! Persze a szükséges mennyiség, arány egyénenként eltérő.

Érdemesebb inkább mindenből kis adagot enni — ahogy azt a minta is mutatja. Mehet a kávé, de csakis energiamentes édesítővel pl. Már ez kb.

Az egyik kedvenc receptem, imádom, hogy kívül ropogós! Nem utolsó sorban a gyerekek kedvence is lehet!

Az alapanyagokat szárazon, fit etrend mérd le! Ez kb.

fit etrend