Fogyókúra lépésről lépésre


Keress receptre vagy hozzávalóra Így lesz sikeres diétád: tartós fogyás 7 egyszerű lépésben Szeretnél egészségesebb, karcsúbb, boldogabb és kiegyensúlyozottabb lenni?

Tuti fogyókúrás terv!

Fogadd meg táplálkozási szakértőnk, Somogyi-Kovács Anita tanácsait, és reformáld meg a hétköznapjaidat! Gyakran vagy kimerült és fáradt?

12 hetes diéta

Már az első emeletnél lihegsz felfelé a lépcsőn? Nem bírsz a gyerek után futni?

Fogyókúra kezdőknek lépésről lépésre

Este feszülten alszol el? Akkor itt az idő, hogy változtass az életmódodon!

Fogyókúra

Fogyókúra lépésről lépésre máról holnapra, hanem egy hónap alatt, fokozatosan, így a szervezeted is tud majd alkalmazkodni! Jelentkezz be a háziorvosodhoz, és kérj úgynevezett nagy rutin-laborvizsgálatot, méresd meg a vérnyomásod, a magasságod és a testsúlyod!

1. Hosszú távon csak az életmódváltás segít

Ezek után lehet eldönteni, hogy a súlyod és egészséged rendben van-e. Akkor se ijedj meg, ha esetleg rejtett betegség derül ki: jobb későn, mint túl későn, az orvosod pedig segít majd a gyógyulásban. Különösen fontos a D-vitamin mérése, mert a D-vitamin megfelelő pótlása segítheti a reális testtömeg csökkenést, de mérés nélkül nem érdemes szedni, mert akár felesleges is lehet.

Érdemes igénybe venni személyes dietetikai szaktanácsadást is, hogy a táplálkozásod is egyénre szabottan tedd egészségesebbé. Emellett kérj segítséget gyógytornásztól, edzőtől, hogy újból elkezdhess sportolni, hiszen fitten jobban bírod majd a változtatásokat is.

A testtömeged te is ellenőrizheted a BMI, azaz a testtömegindex irányadó adataival.

napi 1200 kalóriával mennyit lehet fogyni

Ezt úgy számolhatod ki, ha a kilóban mért testtömeged elosztod a méterben mért magasságod négyzetével. Ha a BMI-d: — 18 alatt van, akkor kórosan sovány vagy, — 18—25 közé esik, akkor normál testsúlyú, — 25,1—30 közé esik, akkor túlsúlyos, — 30,1—40 közé esik, akkor elhízott a WHO már a betegségek közé sorolja!

A fokozatosság elvét betartva és az alábbi tanácsokat követve energikusabbá, kiegyensúlyozottabbá, türelmesebbé válhatsz!

fekete kávé fogyás

Ha csökkentened kell a súlyod, fel kell mérni, hogy mi a reális — betartható — testsúlycsökkentés a számodra. Nagyon fontos a fokozatos fogyás!

2. Legyél motivált!

A rendszeresség fogyási tippek érdekében készíts étlapot legalább nappal előre, és csak ahhoz vásárolj! A bevásárlólista segítségével csökken a kísértés. A reggelit ne hagyd ki — válassz tartalmas, egészséges fogásokat!

  • Fogyókúra kezdőknek lépésről lépésre « Fogyás Coachinggal
  • Csípő derék fogyás
  • Ir diéta applikáció

Szakíts időt a sportra is! A választék elég nagy: ha kisebb gyerekkel vagy otthon, akkor szerezz be egy jó edzésprogramot DVD-n, vagy ha már nagyobbak a gyerekeid, viheted őket magaddal a fitneszterembe, de fogyókúra lépésről lépésre kocoghattok is együtt természetesen csak jó futócipőben!

keto diéta étrend rendelés

Ha úgy érzed, hogy összecsaptak a fejed felett a hullámok, igyál egy nagy pohár vizet, mosd meg az arcod vagy vegyél egy zuhanyt, és szép lassan szopogass el kocka finom csokoládét! Az első eredmények nagyjából 1 hónap után jelentkeznek.

  • Fogyókúra kezdőknek lépésről lépésre Tippek a fogyáshoz kezdőknek
  • 21 napos hormon diéta
  • Hogyan fogyjak le hasrol

Addig figyelj önmagadra, hogy mire hogyan jelez a szervezeted! Az a fontos, hogy bízz magadban.