Könnyen betartható diéta. Ezek is érdekelhetnek


Képzelj el egy diétát, melynek első utasítása így hangzik: Végy néhány darab finom kekszet, és majszold el a reggeli kávédhoz!

A fogyókúrának sajnos nincsen titka. Nem a drága vagy csodatévőnek tartott hatású alapanyagok határozzák meg azt, hogy sikerül-e súlyt vesztened, hanem a bevitt és a felhasznált energia aránya. Egy felnőtt nő kalóriaigénye a mozgás mennyiségétől, a súlytól és az életkortól függően általában körül alakul, így jó tempójú, tartható, egyenletes fogyást biztosít, ha napi kalóriát viszel be. Diéta kalóriával A kalóriát korlátozó étrend lényege nem az egyes makrotápanyagok - például szénhidrátok - kiiktatása, hanem a bevitt kalóriamennyiség csökkentése kiegyensúlyozott étrend mellett.

Kezdésnek nem is rossz, ugye? Nos, ez egy létező fogyókúrás módszer, ami már több millió embernek segített lefogyni Amerikában. A sztárok is esküsznek rá, hisz elég csak egy kis zöldséget, gyümölcsöt, no és néhány kekszet magukkal vinni a forgatásokra, este pedig, amikor hazaérnek, a szabályok szerint még vacsorázhatnak is.

Ez sem hangzik rosszul, igaz? Sanford Siegal ezt a fogyókúrás módszert még a 'es években dolgozta ki, egy olyan sütireceptet állított össze, mely csillapítja az éhségérzetet könnyen betartható diéta elősegíti a fogyást.

könnyen betartható diéta

Utasításai szerint a sütit nem reggelire vagy ebédre kell elfogyasztani, hanem a nap folyamán bármikor, amikor megéhezünk. A módszer hívei azonban állítják, a legjobb, ha három óránként eszünk belőle, mert így egyenletes szinten tarthatjuk a vércukorszintünket, nem leszünk soha éhesek, és sokkal könnyedebben fogyni kezdünk.

Mi bizonyítja, hogy ez egy jó diéta?

könnyen betartható diéta

Mert sosem éhezünk közben, a kekszek eltelítenek Mert könnyen magunkkal vihetjük bárhová Mivel nem éhezünk, nem lassul le az anyagcserénk, gyorsabb lesz a fogyás Egy orvos találta ki 40 éve, így bizonyítottan működik Miért fontos 3 óránként enni? Dietetikusok és orvosok szerint, ha több mint három óra telik el két étkezés között, a test beindítja az úgynevezett "éhezési mechanizmusát", mivel nem tudja, mikor jut legközelebb táplálékhoz.

Éhezős üzemmódban a szervezet takarékra kapcsol, nem használ fel túl sok energiát - magyarul nem éget, lelassítja az anyagcserét.

Jelenleg pszichológiai tanulmányokat folytatok a római Sapienza Università di Roma egyetemen. Érdeklődési területem az integratív gyógyászat, a gyógynövények és az életmód tanácsadás. Mindemellett arra törekszem, hogy bemutassam azokat a gyógyulási irányokat, amelyek kiegészítői lehetnek a modern klinikai orvoslásnak.

Ha viszont felkelés után egy órán belül megreggelizünk, utána 3 óránként eszünk valamit, de lefekvés előtt 3 órával már viszont nem, akkor maximumra kapcsol a zsírégetés, és könnyen fogyni kezdünk. Diétás keksz alaprecept.

könnyen betartható diéta