Étrend 1500 kalória. kalóriás diétás étrend


étrend 1500 kalória

Javasolt a napi többszöri, szöri étkezés, tehát óránként érdemes enned. A gyakori étkezéssel szinten tudod tartani a vércukorszintedet, megelőzve ezáltal a hirtelen rád törő farkaséhségetingerlékenységet, esetleg szédülést, rosszullétet. Nem beszélve arról, hogy ha koplalsz, csak az anyagcserédet és az emésztésedet lassítod le, amitől szó szerint megijed a szervezeted és hosszú távon raktározni kezd, vagyis nem fogyni, hanem hízni fogsz.

Ha kisebb adagokat eszel, naponta többször, a gyomrod sem terheled meg.

étrend 1500 kalória

A tudatos étkezést mindenki nagyon bonyolultnak gondolja, de íme a bizonyíték ennek ellenkezőjére! Étkezésenként ételvariációból, menüötletből válogathatsz.

étrend 1500 kalória

Bárhogy kombinálod őket, ugyanúgy étrend 1500 kalória eszel meg! Sőt, az sem baj, ha nem eszel minden nap mást, főzz előre több napra!

Összeraktam nektek az alapokat, amelyeket az étrend-összeállításnál érdemes figyelembe venni.

Ezt a fajta étrend-tervezést mozaik étrendnek hívjuk: úgy pakolgatod az ételeket, ahogy neked jól esik! Jól hangzik, nem? Tervezésre fel! A mintaétrend változatos, tartalmaz minden, a szervezet számára szükséges tápanyagot, vitamint, ásványi anyagot!

étrend 1500 kalória

Persze a szükséges mennyiség, arány egyénenként eltérő. Érdemesebb inkább mindenből kis adagot enni — ahogy azt a minta is mutatja.

étrend 1500 kalória

Mehet a kávé, de csakis energiamentes édesítővel pl. Már ez kb.

Az alapanyagokat szárazon, nyersen mérd le! Ez kb.

A Fülöp Lili dietetikus által összeállított kalóriás étrend némi tervezéssel könnyedén beilleszthető a napirendbe.