Étrend futóknak fogyáshoz


Futók, triatlonosok táplálék kiegészítése - Állóképességi sportolóknak ajánlás

Ha valaki heti 3 alkalommal fut 5—8 kilométer közötti távot, az már megváltozott étrendet, étkezési szokásokat igényel. Futás mellett nem szabad drasztikusan diétázni, ám óriási mennyiségű étel elfogyasztása sem szükséges.

étrend futóknak fogyáshoz cambridge-diétát

Nincs szükség eszelős kalóriaszámolgatásraám arra ügyelni kell, hogy mikor, milyen minőségű ételeket, milyen arányban fogyasztunk. Általános szabály, hogy futás előtt két órával már nem javasolt enni, mert az túlságosan megterheli a gyomrot.

FUTNI MENTEM

Napközben nem szabad éhezni, ügyelni kell arra, hogy a szervezetnek egész nap elegendő energiája legyen. Ezenkívül fontos, hogy futás után egy órán belül vigyünk be valamilyen tápanyagot a szervezetbe, hogy pótolni tudjuk az elveszített energiát.

étrend futóknak fogyáshoz elválasztó diéta heti étrend

Görkorcsolya fogyás kell nekiülni azonban egy tányér pásztortarhonyának. Bőven megteszi darab keksz, vagy egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, esetleg egy banán.

  • FUTNI MENTEM - 5 táplálkozási mítosz, ami minden futót megtéveszt
  • Ilyen az ideális diéta a rendszeresen futó nők számára | Well&fit
  • FUTÓK HELYES ÉTKEZÉSE I. RÉSZ - EDZÉS ELŐTT – Panhellen

A rendszeresen és komolyan futók számára nagyon fontos a jó minőségű szénhidrátok fogyasztása, ez az étrend százalékát teszi ki. Fontos, hogy ezek hosszan felszívódóak legyenek, mint a teljes kiőrlésű kenyér vagy a barna rizs. Az étrend százalékban tartalmazzon minőségi zsiradékot, például extraszűz olívaolajat vagy a manapság olyan divatos kókuszolajat vagy kókuszzsírt.

Minimálisan ennyire szüksége van a szervezetnek, hiszen vannak olyan vitaminok és tápanyagok, amelyek csak zsírban szívódnak vagy oldódnak fel.

BLOG 5 táplálkozási mítosz, ami minden futót megtéveszt A kávé dehidratál? A futónak több szénhidrát kell, mint fehérje? Minden futáshoz kell gél és elektrolitos ital? Ha csak rövidet futsz, 1 óránál kevesebbet, akkor nincs rájuk szükséged, mert a normál táplálkozás során könnyen fel tudod úgy tölteni a szervezeted glikogénraktárait, hogy erre az időtartamra elegendő energiád legyen. Ha hosszabb futást tervezel, akkor érdemes használnod ilyen termékeket, és versenyzéshez is nagyon hasznosak a könnyű fogyaszthatóság miatt.

A futók étrendjére is igaz, hogy érdemes kerülniük a telített zsírsavban gazdag, üres ételeket, mint a chips, az olajban sült ételek, készételek. A fennmaradó részt százalékban nyerjük fehérjéből.

Zöldség-gyümölcs Fogyassz rengeteg zöldséget és gyümölcsöt! A kalóriatartalmuk alacsony, miközben nagyon sok vitamint és a szervezet számára nélkülözhetetlen ásványi anyagot tartalmaznak.

Amely szintén legyen jó minőségű. Ennek azért van jelentősége, mert a fehérjék segítik elő a szervezet regenerálódását, az izmok épülését. Egészségtrendek Olyan fehérjéket javasolt választani, amelyek viszonylag zsírszegények.

1. Kevesebb szénhidrát

Tehát jó fehérjeforrás lehet a sovány csirke- vagy pulykahús, időnként a sovány vörös hús is, valamint a hal, a zsírszegény tej, a túró és a hüvelyesek. Tipp: Amennyiben edzésbe kezdünk, mérjük rendszeresen a testsúlyunkat.

étrend futóknak fogyáshoz epés étrendje

Ha fogyni szeretnénk, de a kilók héten belül nem indulnak étrend futóknak fogyáshoz lefelé, vegyünk vissza 10 százaléknyi szénhidrátot.