Étrend izomépítéshez


Írta: Elek Dóra Ez az egyszerű trükk átváltoztatja az anyagcseréd egy zsírégető géppé. Biztos tudod, hogy kalóriát kell bevinned ahhoz, hogy súlyt veszíts, de a fogyás a legtöbb esetben nem csupán zsírégetést jelent, igen sokat veszítesz ilyenkor az izmaidból is.

Diéta vs. Izomépítés -vTörök Evelin -

Mivel az izom sokkal sűrűbb a zsírnál, előfordulhat, hogy az alakod jelentősen megváltozik, miközben a súlyod nem csökken. De a fogyás és az anyagcsere felpörgetésének titka a hűtődben rejlik — állítja az American Journal of Clinical Nutrition.

Kapcsolódó cikkek

Vigyázzat, spoiler: a több fehérje a kulcs! A kutatás során 40 fiatal férfit kértek meg egy extrém diéta és edzésprogram elvégzésére.

étrend izomépítéshez

A ből 20 férfi magas fehérjebevitelűmíg 20 alacsony fehérjetartalmú étrendet folytatott. Étrend izomépítéshez mi több, étrend izomépítéshez első csoport több mint 1 kiló izmot épített és majdnem 6 kiló zsírtól szabadult meg. A fehérje olyan aminosavakat biztosít a szervezet számára, melyek elengedhetetlenek az izomépítéshez.

Izomépítés étrendjének alapjai

A fehérjedús étrend és a testmozgás kombinációja igazi csodaszer a zsírégetés és izomépítés során. Stuart Phillips, a kísérlet vezető orvosa szerint különösen a súlyemelő gyakorlatok hasznosak, mert ezzel megakadályozható az izomvesztés a csökkentett kalóriabevitel mellett is.

étrend izomépítéshez

De ez a terv nem csak a fiatal férfiaknál működik! Phillips szerint nők esetében ugyanolyan látványos eredmény érhető el.

  1. Izomépítés az étrend által - Magazin - VitalAbo Online Shop Magyar
  2. A legjobb ételek izomépítéshez - HáziPatika

Az orvos felhívja a figyelmet, hogy ez a fajta diéta eleinte nehéz lehet, de ha odafigyelsz a fokozatosságra a súlyzózásnál, és a megfelelő fehérjebevitelreeredményesen és gyorsan fogyhatsz. Egy kérdés maradt csupán.

étrend izomépítéshez

Mennyi fehérjére is van akkor szükség? Nők esetében kilónként 1,2 gramm fehérjéről beszélünk naponta, mondja Phillips.

Edzéstervek

A figyelmet azonban arra is felhívja, hogy ha rendszeresen edzel, az normális adag 1,6 gramm is lehet. Szóval egy 64 kg-os hölgy esetében a napi adag gramm is lehet. Phillips még hozzátette: minden étkezéskor fogyassz fehérjétés ügyelj rá, hogy edzés után mindenképp vigyél be grammot. Fotó: RF.

étrend izomépítéshez